1 grudnia 2012

About Tri Wannabe

Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedną z nich jest sport i aktywny tryb życia. Tak jak innych targają mną namiętności. Coś się zaczyna, coś się kończy.

Będąc małym chłopcem miałem głowę nabitą marzeniami. Na szczęście nic się nie zmieniło. Z podziwem śledziłem moich idoli, z błyskiem w oku oglądałem ich wyczyny. Pewnie tak zostały zasiane pomysły o osiąganiu celów. I oczywiście, nie byle jakich celów, ale celów najlepszych spośród wszystkich. Życie po drodze weryfikowało dużo. Coś się zaczęło, coś się skończyło.

Nie mogę powiedzieć o sobie – sportowiec. Chociaż amatorem też mnie nie nazwiesz. Jestem gdzieś pomiędzy. Jednak mam sportowe pasje … i marzenia, a rywalizacja w tym wszystkim jest wartością dodaną.

Zasiane kiedyś nasionko kiełkowało i rosło na kształt, którego nie byłem w stanie rozpoznać. Z czasem kształt ten nabrał formę czegoś trudnego i z pozoru nieosiągalnego. Nic dziwnego – czym jest łatwe do zrealizowania marzenie? Coś co przyszło bez wysiłku nie zasługuje na naszą uwagę.
Coś się zacznie! Moja droga prowadzi do triatlonu: ironman.


Blog nosi tytuł Tri Wannabe. Wiem, że nigdy nie będę profesjonalntm triathlonistą. Ale wiem też, że jako amator chce dać z siebie wszystko by usłyszeć pewnego dnia: "Youare an Ironman!". 

Chce używać tego bloga jako mojego motywatora. Czasami będę umieszczał jakieś błahe wpisy. Coś nieistotnego, lub głupiego :). Będę dzielił się moją, niekoniecznie obszerną, wiedzą. Prezentował moje dokonania bądź pokazywał mój sposób podejścia do treningu czy ćwiczeń. Ten blog to tylko motywator. Nie musi być idealny, ale musi spełniać swoje zadanie. Jeżeli szukasz kompetentnych porad - rusz głową i rusz internetem. Jeżeli chcesz śledzić postęp w drodze do Ironman'a - śledź Tri Wannabe!

2 komentarze:

  1. Hejka, ja tez zaczynam przygode z triathlonem. Zyczę Tobie a w szczególności sobie ukończenia ironaman'a :-D
    Karfil

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!

    Miło, że piszesz! Czeka nas długo droga, damy rade ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń